Khamis, 6 Ogos 2009

FC Bio Sanitary Pad

FC Bio Sanitary Pad adalah satu produk kesihatan di bawah jenama AVAIL BEAUTY yang diperbuat daripada ramuan herba semulajadi. FC Bio Sanitary Pad diperbuat daripada bahan mentah yang berkualiti dan selamat, tidak mengandungi agen peluntur berklorin, dioksin dan bahan merbahaya.
Tidak seperti tuala wanita diluar sana yang mana cara pembuatannya diperbuat daripada bahan buangan seperti pulpa kayu, kertas kitaran semula, kertas tebal, kotak yang telah disembunyikan bakteria serta kuman berbahaya seterusnya melalui proses pelunturan berklorin dan terhasilnya sejenis toksin yg sgt berbahaya iaitu DIOKSIN!. Dioksin inilah antara sebab terjadinya KANSER PAYUDARA, KANSER USUS, KANSER RAHIM, KANSER OVARI, FIBROID dan SAKIT PUAN yang lain.
FC Bio Sanitary Pad yang terbukti kehebatannya telah mendapat sijil analisa produk dan juga sijil jaminan insuran produk!. FC Bio Sanitary Pad dapat menangani masalah wanita seperti SENGGUGUT, KEPUTIHAN/KEKUNINGA N, SEMBELIT, SAKIT BELAKANG KETIKA HAID, KESUKARAN MENGANDUNG, BUASIR, MEMBETULKAN KITARAN HAID dan lain2. FC Bio Sanitary Pad juga bukan hanya khusus untuk masalah sakit puan tetapi boleh juga diaplikasikan untuk sakit kepala, demam, gatal, kembung perut bayi dan lain-lain.
FC Bio Sanitary Pad terdiri daripada:
1- PANTILINER (20 keping) RM 10
2. PAD SIANG (10 keping) RM 11
3. PAD MALAM (10 keping) RM 12.
Mungkin ramai para wanita diluar sana yang pernah mendengar produk yang seumpama ini atau yang baru mengenali produk ini, marilah kita sama2 menjaga kesihatan diri luaran dan dalaman dan seterusnya menjamin kehidupan yang lebih baik sebagai WANITA!. Mahkota wanita hanya boleh diperolehi hanya seumur hidup sekali! Jadi jangan disia-siakan kerana tidak mungkin ada wanita yang mahu menderma mahkota mereka sendiri!
Sekiranya anda berminat bolehlah menghubungisaya
Terima Kasih.

1 ulasan:

  1. Salam...

    Ai...terkejut saya ustaz post tentang ni..
    Alhamdulillah...product ni memang bagus..

    Nak ty ni.. ustaz jadi agent ke? hee

    BalasPadam